Založ si blog

Archív: apríl, 2010

Knihu kníh poznáme. Poznáme aj odpoveď na otázku otázok? J-ura-ji vám odpovie.

Aká je otázka otázok sa pýtate? Prečo Boh dopustí toľké nešťastia a utrpenie na zemi? Začnem pekne od Adama. Boh sa pýta Adama. Rozhodol si sa pevne a na isto? Áno Pane, chcem spoznať všetko poznanie. Vynechám rozprávočku o stromčeku a hadovi ako aj o odtrhnutí plodu zo stromu poznania. Adam, poď so mnou všeko ti ukážem. Pozri vidíš tam tú krásnu modrú Zemeguľu? […]

Pokračovanie článku

Akty na blogu.

Akty na blogu? To by bola krása Vidím ako blogeri tešia sa. Ak ty. Ak ty, tak aj ja ak ma máš chceme to obaja. Ak ty nechceš, viem to aj ja. Sme jedna duša, vstúpme spolu do raja

Pokračovanie článku

Nebudeme sa v Ráji nudiť?

Veď už sme tam boli. V sladkej bezstarostnej nevedomosti. A predsa. Tá sladká nevedomosť bola až taká sladká , že sme zatúžili aj po inej chuti. Po poznaní. Bolo to z nudy , alebo to bola sila , tužba spoznať pravdy. Túžba , alebo pokušenie bolo až tak silné, že sme porušili praprvý zákon. Teraz však po dosiahnutí Raja , by sme mali byť plný poznania. Poznania […]

Pokračovanie článku

…poďme si trocha pomlčať…

Čo s myšlienkou, ktorá nám práve preletí mysľou? Nepusťme ju hneď. Nevypusťme ju ako nepripravené dieťa do života. Keď v nás myšlienka zaiskrí, podržme ju chvíľu v sebe. Zadržme ju, živme ju, až zosilnie a zhutní, zcelí sa. Je však dôležté akého druhu je – teda môže byť v klade , alebo v zápore. Vedzme že , myšlienky sa na seba nabaľujú, priťahujú sa […]

Pokračovanie článku

…poézia v modrom, druhý pokus.

foto a dizajn: Miroslava Kováčova.

Pokračovanie článku

Poézia v modrej farbe

foto a dizajn: Miroslava Kováčová .

Pokračovanie článku

…modlitba…

Môj Pane modlím sa nauč ma modliť sa. Mám žiadať, prosiť, chcieť? Musíme zo života do života mrieť. Prosiť o márnosti? Veď to všetko svetské je. Z prachu som a do prachu sa vlejem. Vedz, že prach nie je hlina, prach je duša má a žiadna iná. Z Otca prachu nemaj strach On je Láska jemná sťa mach. ilustrácia: Juraji kováč

Pokračovanie článku

…nech náš blog krásou zakvitne…

foto: Miroslava Kováčová /dcéra/ jurajiho 🙂 🙂 🙂

Pokračovanie článku

Nazrel som do „Božej súdnej siene“.

Podarilo sa mi dňa jedného odpútať od všetkých pozemských príťaží. Dokonca som na čas odložil aj svoje hrubohmotné telo. Vydal som sa teda na púť vákuom. Rýchlosť akou som sa premiestňoval bola taká úžasná, že som ju ani nevnímal. Ponajprv som sa potuloval podľa orientačného bodu , ktorým bola naša Zem. Keď zrazu mi už však zmyzla z dohľadu a opustil som aj […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 123
Celková čítanosť: 237918x
Priemerná čítanosť článkov: 1934x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy