Založ si blog

. . . povolaním „nádenník“

I drgnú do seba dvaja.

Pomenujem ich 1-Filip, 2-Fero

1 Nahnevane zrúkne! Čo sa nedívaš pod nohy ty otrhanec !!!

2 Prepáčte………nevidel som vás.

1 Ty kokso , Fero to si ty?

2 No….ja , a ty si predsa Filip?

1 No jasné. Chodili sme spolu na základku.

2 No…….pamätám.

1 No čo ? Jak ide život? Makáš? Zmáhaš sa?

2 Tak …….pomaly.

1 Jak pomaly, veď to musíš fičať a makať ! Robiš vôbec niekde? Vyzaráš nejak opustene.

2 Ale…….robím len také nádennícke práce , čo komu treba.

1 Nekecaj, čo si kripel?

2 Nie…….ale….

1 Ty človeče ja mám špica prácu! Pravidelný plat, ale ten aj za to stojí. Makám tam už 25 rokov. Ty Fero ,naposledy sme sa videli na vianoce v kostole. Pamätáš?

2 Trochu…………………. si to pamätám.

1 Vieš , od vtedy chodím pravidelne, nevynechal som ani jednú príležitosť. Mám tam aj funkciu! Všetci skáču ako ja pískam, ešte aj farárko, veď som hlavný sponzor. Už som tam toľko peňazí nasral, že musia poslúchať! A čo ty?

2 Ja………………………………………………         ?

1 Snáď si sa navybodol na našú najvšeobecnejšiu ?

2 Nie…….ale , všetky šaty už mám dosť zodraté, tak sa tam ani radšej neukazujem. Raz ma dokonca poslali preč, von,  lebo som mal obnosené a sem tam roztrhnuté šaty.

1 No veď dobre spravili! Čo tam máš čo obsmrdať ako žobrák! Já, ja mám špeciálne vyčlenené, len tie naj a naj značkové, ktoré len tam nosím. A čo na spoveď chodíš?

2 Ani nie……… ,lebo tam treba niečo prispieť a ja nemám.

1Ty si , ale kripel! Ja v tej búdke niekedy strávim aj niekoľko hodín. Nemysli si , že tam len tak svoje oľutuvávam! Farárko pekne počúva a ja mu tam držím kázeň! To by si ho mal vidieť aký je potom maličký. No ale balík, ktorý tam potom položím

ho vie pekne rozčertiť. Ty , Fero už som zabudol,  kde ty vlastne robíš?

2 Skoro nikde, len tak robím komu čo treba. Niekto mi niečo dá, niekto nie. Veru aj tak som spokojný. Minule ma potešilo, že som jednej babke pokosil záhradu a keď som videl ako žije , nevzal som od nej nič. V skutku ma to potešilo.

1 Ty si fakt pako! Veď taký si bol aj v škole.

2 Ty……..Filip a ty kde pracuješ?

1 Jááá? Ja makám v tej super firme, tam hneď za mestom pri letisku.

2 A čo je to za firma?

1 Sa zobuď!  Ja makám vo svetovej firme , ktorá svoje produkty vyváža do celého sveta. Všade majú naše výrobky, bez akých koľvek reklamácií!  Čo výrobok, to super výkon.  Sú neomylné, spoľahlivé, účinné.  Urobia svojú prácu ako sa patrí.

Fungujú spoľahlivo. Som na seba a na naše výrobky aj patrične hrdý. Výsledok našej práce je aj poriadne vidno na každom kroku a v každom kúte zeme……

2 Filip, Filip   počkaj , kde ta vlastne pracuješ?

1 Ty kripel, no predsa v tej super slávnej zbrojovke na okraji mesta a vyrábame super bomby. Za celú karieru som nemal jednú reklamáciu.

…………………………………………………………………..??????????????????????????????????????

ilustrácia: juraji kováč

The truth is, significant tuition fees that are staggeringly are paid by many Harvard students.

24.09.2013

This enlightening post offers a general summary of proposal writing while offering means to consider different components. It really is essential to be able enough to offer exact, first-rate letters of advice. You aren’t composing an account. Or if you’re just creating a written report and searching for tips. With annotations, an person can at least come to own appreciation for [...]

Ever since then plenty of books that were additional are published through this approach.

23.09.2013

The collection employees should get training which will empower them all to creditably handle db within their catalogue. Although you only examine the names, you will be mo Re probable to put your work within the circumstance by what additional students are performing at this moment. Presume that whenever it’s not in English or on the internet, it has ton’t be significant.

Hello world

20.09.2013

Hello world

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 123
Celková čítanosť: 237918x
Priemerná čítanosť článkov: 1934x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy