Dnes 22.4.2010 sa zlomila epocha. Vitajte v JE

22. apríla 2010, jurajikovac, Nezaradené

Milí moji bolgéri. Žiarte šťastím, že tento text máte možnosť prečítať si ako prví na tejto Zemeguli a vo Vesmíre.

Ako všetci vieme trestný poriadok za priestupky trestá  podľa paragrafov. Vymysleli sme si zadzobník trestov. Súdime, trestáme, pokutujeme, obmedzujeme. Deje sa to tak stáročia, tisícročia. Až dnes mi bolo umožnené prísť na do neba volajúci objav. Objav, ktrého aplikácia do života ľudstva by urobila zlom v epoche ľudí.

Dejiny to budú opisovať takto: napr. Stalo sa 2038 rokov po Kristovi a 18 rokov po Jurajiho objave. 🙂 Super. Pravdu povediac nechcem za to ani cent milé ľudstvo. Fakt! To je moja obeta za civilizáciu. Už teraz to môžem kľudne nazvať Jurajiho Epocha. Skratka JE. Bude však potrebné založiť jedno nové ministerstvo, ale to by sme ešte zvládli. Som na seba samozrejme patrične hrdý a dňom i nocou si dávam pozor aby som nespyšnej.

Už znejú fanfáry a ja vám poviem svoj objav. Môj geniálny objav je až tak geniálny, že sa dá podať len pár vetami.

BUDEME ODMEŇOVAŤ SLUŠNÍCH ĽUDÍ, KTORÍ NEBOLI SÚDNE TRESTANÍ.

Súdnictvo ponecháme tak, až na koniec dôjde k samozániku pre nedostatok práce.

Po päťročnici života by prišlo k hodnoteniu. napr. Pán xy 47 rokov nikoho nezabil obdrží odmenu……… nepokradol, nescudzložil a pod.

A to je všetko milí brogeri. Konečne budú profitovať slušní ľudia. Dnes po pol noci si zmením aj svoje meno na    j – ura – ji.

Do videnia v JE priatelia.