Ocko, prečo??????????????????????

4. mája 2010, jurajikovac, Nezaradené
…prečo…???????????????????????

Ocko prečo v televízore ujovia hovorili, že sme na prahu vlastnej skázy a ekologickej katastrófy? No, predsa tu máme prudký vedeckotechnický rozvoj!21

Ocko, prečo je ten ujo vedeckotechnický taký prudký? To nie je žiaden ujo , ale to sú,,,,- vymoženosti modernej doby a každý chceme mať všetkého veľa a čím skôr.

Ocko, prečo toho prudko vedeckotechnického uja niekto nespomalil? Veď chcel, ale sme z neho urobili spiatočníckého blázna.

Ocko čo robia tí blazni? No, predsa hrajú sa na náboženstvo.

A čo robí ten ujo náboženstvo? To nie je ujo! To je  množstvo bláznov, ktorí vykrikujú aby sme žili skromne, mali sa radi, pomáhali si, nezabíjali sa, chránili si Zem, modlili sa a mnoho mnoho ďalších sprostostí!

Ocko prečo sa nemôžem kúpať v tejto  rieke?

Ocko prečo ja a mojí kamáti mame furt nejakú alergiu?

Ocko  a prečo je ten lesík taký suchý a smutný? Veď som ti už povedal!

Ocko a ako žili ľudia, keď im nerozkazoval ten ujo prudký-vedecký? Že vraj žili a zhovárali sa často s Ujom čo im túto Zem stvoril.

Ocko a čo im hovoril ten ujo Tvorca? Veď už som ti povedal , samé sprostosti!

Ocko , ale veď si čoskoro túto Zem spapkáme, že?  Buuuuuuuuuď už ticho, zapni si počítač a hraj sa! Kúpil som ti novú hru „krvavé komando“ ty dieťa nevďačné. Amen

Váš        j – ura – ji.

ilistrácia: Juraji Kováč /kresba 1999/